pirmdiena, 2008. gada 14. janvāris

Hei fra Norvay!

Neskatoties uz to, ka Norvēģijā būts jau no 7. janvāra rīta, šī ir tā diena (ja nemaldos 14. janvāris), kurā beidzot esmu nodrošināts ar patstāvīgu pieslēgumu. Tad nu par visu tā īsi pēc kārtas :)
No Latvijas šķīros apmēram pie -15 grādiem, tāpēc nebija ne nojausmas, kādi laika apstākļi būs Oslo. Jāsaka, ka vēl par -5 aukstāks nav bijis, bet parasti ap 0. Ir silts, nav daudz sniega un pat tad, ja snieg, ārā nav auksti.
Pati atbraukšana bez sarežģījumiem, ja neskaita to, ka visu dienu sāpēja galva. Labākais sākās tad, kad braucām uz apmešanās vietu (ar mani uz Oslo universitāti lidoja vēl 2 latvieši, no kuriem Baiba ratiņkrēslā (visu cieņu par apņemšanos)). Tad nu lūk, T-ban (kkas līdzīgs metro) iekrāvām visus koferus, somas un es iekāpu jau iekšā, kāmēr Edgars izkāpa, lai iestumtu Baibu. Protams, durvis aizvērās un mēs palikām dažādās frontēs. Vilcienā es ar 3 milzīgiem koferiem, mugursomu, 2 datorsomām un maisiņu, bet stacijā Edgars un Baiba. Beigas laimīgas, jo tikāmies pēc dažām pieturām.
Istabiņa.. 1 stāvs, kas mani tracina. Garām naktī iet cilvēki, runājas - es visu dzirdu. Pārsteidza, ka pašām jāpērk aizkari, lampa, krūzes, šķīvji utt. Apsveru domu pārvākties uz otru dzīvošanās vietu, kas ir nedaudz tuvāk uni, bet no pieturas tālāk jāiet ar kājām.
Cenas kā jau Norvēģijā. Nav tik traki, kā sākumā man pieejamā informācija vēl atrodoties Latvijā un tomēr. Ēst galvenokārt taisu mājās un arī tad 'aiziet' no 10 - 15Ls dienā. Tas ir kā minimums, bet ēdot kaut kur pilsētā jārēķinās ar daudz lielākām summām.
Universitāte, protams, skaista, liela, moderna. Visas fakultātes atrodas vairāk vai mazāk vienkopus. Man lekcijas sāksies īsti vēl nezinu kad, taču laikam tuvākajā laikā jāpainteresējas :) Varētu būt diezgan drīz! Vēl gan neesmu paspējis pieteikties priekšmetiem, taču tuvākajās dienās tad jau!
Ik pa laikam padomāju, kā sokas kolēgām Nīderlandē (hop hop un starpcitu, man te viens čalis ir no Māstrihtas Uni) un Estlandē (hei hei)! Ceru, ka Jums sokas lieliski, pagaidām nez kāpēc netieku Jūsu blogos, taču viss tiks nokārtots! :D
Sveiciens arī visiem pārējiem kustoņiem, pie komentāriem var uzdot šādus tādus jautājumus, tad par tiem iespējams nākamajā bloga ierakstā!

See ya!

7 komentāri:

Unknown teica...

Mums te ar sniega nav, nokusa :D

P.S. Starpcitu, tiem kuriem nav googlē vai blogger konta tavus postus komentēt nevarēs.

Unknown teica...

hehe, mums te ar tagad ap nulli ir visu laiku ja nemaldos ;]

Turies un zinjo kas jauns ;]

_stradins_ teica...

izklausas interesanti:)
izstasti, ka ar cenam sabiedriskaja transporta vienam braucienam! :D

Eli.na teica...

Tere, tere!!
slapji sveicieni no Eesti :) :) Mums te ap + 3 tagad turās... vienīgi žēl, ka pelēks..bet šodien par laimi, kāds apžēlojās un mums uzspīdēja saulīte.. :) :) savādāk viss ok :) :)
Kā Jums kojās? dzīvo kopā ar latvieti?? hmm.. man te raiba publika.. dzīvoju kopā ar baskieti, bet viņa īpaši runīga nav.. viņai pāris eksāmenu un tad jau tikšu pie jaunas istabas biedrenes.. izklausījās jau lietuviska, bet nez...man te ar tiem vārdiem visādi iet :) :) savādāk iet ok.. jau "tekoši" runāju igauniski :) :)

D teica...

tad jau ec varēs ar spoli šprehot pa igauņu mēlei! :) gačo, ko tu pa dienu daries tagad? apskati pilsētu, iedzer pa aliņam ar kolēgām?

Eli.na teica...

:) jā, mēģin;at jau varēs.. varb;ut tad man igauņu valodu, kā svešvalodu ieskaitīs :D :D
Gacha, kāpēc nav jaunu ierakstu???

Anonīms teica...

jaa.. es arii gaidu :)*